Idealny jako holownik, mozna podpiac pod niego prawie wszystko i nawet nie poczuje tego.
Wrażenia
5,0
Silnik
6 cylindrow w rzedzie - to jest wzor kultury pracy, mozna postawic szklanke z herbata na nim i kropelka sie nie wyleje:) Silnik naprwade pierwsza klasa.
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje dluzszej 5-tki, troche przykrotka jedynka, ale to szczegoly
5,0
Układ jezdny
Prawdziwa terenowka ale w trasie tez niczego sobie.
Komfort
4,0
Widoczność
o.k.
4,0
Ergonomia
Jak na 15-letnie auto to calkiem niezle.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedno i drugie wydajne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wasko pod nogami przez wielki tunel centralny ale i tak mnostwo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Jak na terenowke to jest dobrze, przyjemnie slychac swist wlaczajacej sie turbosprezarki, w moim odelu cos nie tak bylo z piatym biegiem-szumialo chyba lozysko.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Potrafil on spalic:)) Nie byl uzywany prawie wcale w ciezkim terenie ale mniej niz 10l nie palil. W trasie pozadnie obciazony z kempingiem lub laweta z predkosciami rzedu 100-120km/h potrafi zalykac 18 litrow
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakosc, trwalosc i niezawodnosc musza kosztowac, ale warto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana wtryskiwaczy ale to naormalka przy polskim paliwie:(
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic takiego sobie nie przypominam.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 116KM 85kW
[l/100km]