Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Pathfinder III Terenowy

tomek, 17 lat temu
Silnik 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 29 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Pathfinder III Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
3,69
13% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Bojowo wyglądający Nissan dla lubiących wypady w teren.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo fajny, nowoczesny diesel z CR rodem z Renault. Trwały i w zsadzie niezawodny. Trochę głośny ale to już kwestia wyciszenia samej komory silnika (oszczędność materiałów). Zresztą silnik to chyba jedna z najlepszych rzeczy w Pathfinderze (jak ktoś lubi milsze doznania polecam 4.0 V6 - ale za to pali jak smok)
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia typowo Nissanowska - dobrze zestrojona, ale wyjątkowo nieprecyzyjna. Wsteczny kompletna porażka. Już w Patrolu skrzynia chodzi o niebo lepiej. Ogólnie - można sie przyzwyczaić choć synchro nie dla sportowców.
4,0
Układ jezdny
W zasadzie OK - polecam jazdę w All Mode bo w 2WD tył ucieka na mokrym (ciężki silnik/lekki tył). Zaletą jest sztywna konstrukcja na ramie bo można czasem wyskoćzyć w trudniejszy teren. W zasadzie wszędzie wjedzie i wyjedzie poza hardorem trialowym. Mógłby mieć lepszy wykrzyż ale to już kwestia kompromisu droga/teren.
Komfort
3,0
Widoczność
Też OK - chociaż w mieście przydałaby się kamera cofania. Nie można jednak narzekać bo przy tych rozmiarach wszystkie kąty są na swoim miejscu a samochód jest zwrotniejszy niż by to wskazywały jego rozmiary.
4,0
Ergonomia
Czytam część komentarzy - w tym amerykańskich a tu same bzdury. Pathfinder ma dwa miejsca dla dorosłych (wygodne w kierunku bardzo wygodne) z przodu i pięć miejsc dla dzieci - 3 dla strszych a w trzecim rzędzie dwa dla młodszych. W samochodzie pretendującym do miana suv´a rodzinnego to kaszana.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przeciętnie dobrze - nie ma się do czego przyczepić.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak wyżej w ergonomii. Z mojego punktu widzenia ponaddwutonowe coupe.
3,0
Wyciszenie
Głośno jak na tę klasę - zwłaszcza powyżej 3000 rpm
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dobrze jak na tę wagę i gabaryty (dziękujemy Renault). Chociaż w raportach zużycia czytałem niezłe bzdury - także na tym forum. 2.5 DCI to silnik miejski do samochodów dostawczych - do 2000 rpm i jak się nie przekracz 100 km/h - 8- 9 litrów. Na trasie - powyżej 3500 rpm ZAWSZE spali 11-12 litrów. Jakiś koleś napisał, że mu pali 7 (chyba na jałowym:)))
4,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi o jakieś 20 tysięcy - ale wolę to od 250 tysięcy wywalonych na porównywalnego Disco LR3
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tak jak w Nissanie - jak coś się psuje to długo i przewidywalnie. Mój po 30 tysiach niezawodny.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Pathfinder III Terenowy 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
Średni koszt przejechania 100 km
58,00 zł
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Pathfinder III Terenowy