Silnik to mocna strona tego auta. Jestem drugim właścicielem, przejechałem 80 tyś km i zero problemów. Jest dość żwawy i wystarczający do tego typu samochodu.
5,0
Skrzynia biegów
Może jedynka trochę zbyt krótka ale to przecież diesel i większość tak ma. Ogólnie bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
To jest wprost niesamowite zawieszenie. Auto nie zachowuje się jak terenówka, nie buja na zakrętach - dla mnie idealne.
Komfort
5,0
Widoczność
Tak jak w akwarium :) Kamera cofania dopełnia ocenę na 5.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak w każdym dieslu, zimą przy dużych mrozach czasami trudno dogrzać auto w mieście. Klima ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Nie jest to s-klasse ale przecież to nie jest limuzyna.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj największe zaskoczenie. Styl mojej jazdy oceniam na normalny ( czasem powoli czasem szybko) i jeszcze nigdy nie spalił mi więcej niż 9,5l/100km.
Mowa o średnim spalaniu od zalania pod korek do następnego tankowania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Idealna proporcja ceny zakupu do kosztów eksploatacji i zadowolenia z jazdy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic. Jedynie materiały eksploatacyjne
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
[l/100km]