Silnik
: Przy pojemności 2,5 l, 171 KM jest jak fabrycznie tuningowany. Wcześniej jeździłem innymi terenówkami z silnikiem diesla i przy Pathfinerze były zdecydowanie mulaste
4,0
Całokształt
Auto rzuca się w oczy i o to chodzi. Niczym specjalnie się nie wyróżnia, oprócz niezłej dynamiki silnika. Napędy OK. Jak dla mnie trochę za wąski, krótki i mało komfortowy. Przydałaby się odrobina luksusu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy takiej masie silnik nieźle ciągnie jak na diesla
4,0
Skrzynia biegów
Bez wyskoków. Tylko na miasto 6 biegów - zdecydowanie polecam automat.
4,0
Układ jezdny
Jak na terenówkę układ jesdny zbliżony jest do osobówki
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Bardzo szybko można się przyzwyczaic.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wiem jak w innych, ale w moim jak zimno to nie dogrzewa. Poza tym nie kumam programu klimatronika i muszę ustawiac manualnie ustawienia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przedni rząd OK, drugi tak sobie, trzeci dla dzieci.
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto z ramą i karoserią katamaranu spalanie na trasie 8,5l/100 km, a w mieście do 12,0 l/100 km jest w pełni akceptowalne i to przy nie przepisowych prędkościach :-). Średnio 9,5 l/100km jest łatwe do osiągnięcia.
3,0
Stosunek jakość/cena
Deko za duża. Ewentualnie w cenie cennikowej ale doposażony w komfortowe dodatki
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy przebiegu około 100 tys. km wymieniłem klocki hamulcowe i przednie wahacze ( polskie drogi i teren )poza tym niestety trzeba lac paliwo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
[l/100km]