Inne
: Doskonała konstrukcja - łączy zalety prawdziwego auta terenowego i komfortowej limuzyny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Korozja tylnej klapy przy tablicy rejestracyjnej - podobno typowe.
Silnik
: Nieszczelność -wyciek oleju z chłodnicy skrzyni automatycznej.
Układ elektryczny
: Czujnik temperatury wewnętrznej -dmuchało zimnym.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
2,5 DCI spisuje się bez zarzutu. Jak na auto 2,5 tony jest dynamiczny i ekonomiczny. Nie przegrzewa się w ekstremalnych warunkach (upał +góry+ciężka przyczepa)
5,0
Skrzynia biegów
Automat sprawny i kulturalny.
5,0
Układ jezdny
Żadnego luzu po 138 tys. Lubi szybką jazdę po dziurach.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba do tyłu.
5,0
Ergonomia
Tak jak lubię - z umiarem, bez cudów.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedna awaria usunięta w serwisie - czujnik temperatury wewnętrznej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę mało miejsca i komfortu w drugim rzędzie. Trzeci rząd zbędny.
4,0
Wyciszenie
Silnik mógłby być lepiej wygłuszony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnia średnia 10-10,5
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 DTi 4WD 174KM 128kW
[l/100km]