Silnik
: generalnie Polecam Samochód moze malo nie pali ale daje ogromna radosc z jazdy .i na pewno naprawy sa o niebo tansze od silników diesel , wiecej rad i opinii moge przekazac na e mail
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: tu jestem zły po sprowadzeniu z kanady ktos zle wykonal robote lakiernicza i teraz to ruda pipka psuje całokształt
Zawieszenie
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
ciekawy, wyrózniajacy sie wsród innych 4x4 choc ma juz pare lat. podniesiony o 3" i koła 33" co naprawde dodaje mu uroku.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik pracuje miło i równo choc przebieg juz spory .na gazie praca równiejsza niz na benzynie ;) z braku dostepnych (rozsadnych cenowo czesci wydechu) wykonałem sam układ wydechowy z nierdzewni z uzyciem tłumnika MAGNAFLOW i spawiac rury TIGiem-teraz to dopiero słychac mruk v6
5,0
Skrzynia biegów
Automat chodzi pieknie . wymieniam olej max co 50 tys. filtr jest nie wymienny tylko do czyszczenia , trwala jednostka ale trzeba o nia dbac . nigdy nie meczyc na zimno i skrzyni i silnika.
4,0
Układ jezdny
precyzyjny ale przez lift czasem troche buja.zawieszenie jest proste ale nasze drogi mu daja w tyłek. czesci nie drogie pasuja od terrano II
Komfort
4,0
Widoczność
dobra . troche trzeba sie przyzwyczaic przy cofaniu i nie ufać czujnikom:)
4,0
Ergonomia
nie można nażekać , naprwade moze trosze styl terenowek lat 90tych ale wszystko na miejscu i dobrej jakosci .nic sie nie wyciera i nie trzeszczy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tutaj jest super !w zime moment aby zeszła mgiełka i było ciepło .
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ciasne wsiadanie potem juz przyjemnie .z tyłu miejsca w sam raz no chyba ze ma ktor pow 190 cm.
5,0
Wyciszenie
do 120km/h nic nie słychac tylko szum lekki powietrza i pomruk v6 kremowa skóra dobrej jakosci po tylu latach przyjemnie miło sie podróżuje .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mam dacie logan mcv 1.6 srednio koszty na 100 km sa w Patku wieksze o 8-9 zł ubezpieczenie 500 zł inne to wiadomo jest roznie ale bez tragedii
4,0
Stosunek jakość/cena
dobra bo to zalezy za ile kupisz:) mozna kupic tanio ale na 100 % doplacisz za remonty wiec czasem lepiej kupic w lepszym stanie:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 80 tkm przepalila mi sie zarówka:) serio
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tutaj mam przygode godna uwagi . w trasie kiedys nagle zaczoł wypadac zapłon jazda byla prawie nie mozliwa az do ochłodzenia silnika. na własnych kołach dojechalo autko do serwisu nissana w pewnym miescie i zaczey sie schody. a to ze nie mozna kompa podłaczyc( ja tydzien wczesniej i teraz w kazdym momencie..podlaczalem swojego laptopa z programem za 50 zł i sie udało) a to ze kopułka i przewody.-wiec wymienili-potem ze cewka -zamowilem sam bo tanio i szybciej-potem ze to to nie to jednak..okazało sie ze wina lezala po stronie łozyska w aparacie zapłonowyn wartym max 30 zł( diagnoza trwała1 miesiac) potem zaproponowano mi bym sam kupil aparat zapłonowy za granica (350 eur) bo w nissanie 4000zł . jak podesłałem link do serwisu ze w usa mechaniory standardowo to łozysko wymieniaja to okazało sie ze jednak mozna :)generalnie Panowie w serwisie Byli OK! uczciwie gadali a mysle ze problemy byly efektem ich braku doswiadczenia . które juz zdobyli:) wszelkie pomoc i pomysły naprawy mozna znalesc na forach w USA i polecam zakup ksiazki napraw w jezyku ang dostepnej na allegro ...mi sie przydaje:) + program i kabel do diagnostyki przez złacze elm 327 i juz wszystko wiemy:)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 V6 4WD 170KM 125kW
[l/100km]