Auto do miasta może być. Bardzo proste i logiczne. Jeśli szukasz auta rodzinnego to omijaj z daleka. Wąskie, nie wygodne przy dłuższej jeździe. Mam wersję 7 osobową -dobrze przemyślane składanie foteli w bagażniku (nie zabiera miejsca w podłodze). Fatalnie rozwiązane nawiewy, pomimo drugiego nawiewu klimatyzacji na tył. Zrobiłem nim już 70tys. kilometrów -poza wymiana łożyska z tyłu -sama eksploatacja. A . dwumasa zaczyna się kończyć -ale można ją wywalić. Ciekawe jak się będzie sprawować.
Wrażenia
2,0
Silnik
Szlifierka. choć auto jest lekkie -nie powala. Spalanie spore -ale to wina wysokości.
2,0
Skrzynia biegów
Wersję 5 biegową omijajcie z daleka!
4,0
Układ jezdny
Zwrotne prawie jak cienias :) po mieście bomba, na trasie fatalnie - walka z powiewami i spore spalanie (trzeba się przytulać do wysokich dostawczakow)
Komfort
4,0
Widoczność
Siedzisz wysoko i jest git. Chcesz cofać i bez czujników lub kamery -tragedia. Za wysoko linia szyb.
3,0
Ergonomia
Odradzam dla wyższych osób (powyżej 185cm wzrostu). Kierownica tylko w jednej płaszczyźnie, brak nawet opcji podniesienia fotela. Fotele miękkie i nie wygodne do dłuższej jazdy.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie silnik szybko się nagrzewa ale układ wentylacji to tragedia. Latem klima nie daje rady. Zimą jak chcesz z przodu mieć ciepło to z tyłu umierają z gorąca...
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3rzad nie powala, ale ma regulację oparcia. Za to 2rzad to jak w starym autobusie jelcza... Za wąsko na 3 osoby na dłuższą trasę.
2,0
Wyciszenie
Mały diesel z 5 biegami = masakra w trasie. Po mieście nawet ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Proste i logiczne auto. Z tyłu resory. CCC.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łożysko tył. Dwumasa się kończy ale cena przystępna.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 89KM 65kW
[l/100km]