Wersja Acenta z jasną tapicerką - wzbudza pozytywne zainteresowanie postronnych osób. Drażnią minimalne niedoróbki montażowe,między błotnikiem przód a progiem, w przednim zderzaku, plastików kryjących przednie słupki od wewnątrz, za krótko przyciętej podsufitki przy klapie bagażnika.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak to u japońców lubi wyższe obroty
5,0
Skrzynia biegów
Wchodzi twardawo ale precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
Trzeba uważać przy prędkości powyżej 100 km/h podczas wyprzedzania Tirów w silnym wietrze, ale układ zaskakuje idealnym zestrojeniem twardości przy zachowaniu komfortu
Komfort
5,0
Widoczność
Świetne, duże lusterka nie oddalające obrazu ponad miarę
4,0
Ergonomia
Idiotyczny pomysł - chyba polskich "speców" montowania gaśnicy przy podłodze bagażnika, co krańcowo utrudnia wyjęcie koła dojazdowego oraz uniemożliwia prawidłowe użycie systemu flexi-board - półek w bagażniku. 4 gwiazdki bo nie wierzę, że to pomysł producenta! Poza tym trochę niewygodna pozycja podparcia lewego łokcia kierowcy na długich przejazdach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Dmuchawa na drugim biegu to najgłośniejszy mechanizm we wnętrzu. Przesiadłem się ze Scenica i jestem mile zaskoczony wygłuszeniem wnętrza. Miły nissanowski warkocik silnika przy przyspieszaniu przypomina, że motorek pięknie pracuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze za wcześnie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze za wcześnie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]