Zawieszenie
: Regularnie powracające stuki z przodu.
Inne
: Zdzierająca się kierownica i prujące siedzenie kierowcy - to kosztowne!!
4,0
Całokształt
Mimo to lubię ten samochód, we dwie osoby z bagażem jest nawet zrywny dzięki świetnie ustawionym, elastycznym biegom.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezusterkowy, trochę mało mocy ale b.ekonomiczny
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Ciągle pojawiające się stuki w zawieszeniu, serwis usuwa je czasem za darmo. Wymieniałem też elementy zawieszenia - stabilizator czy coś...
Komfort
5,0
Widoczność
Lusterka boczne nie mają sobie równych, stale błoci się tylna szyba.
4,0
Ergonomia
Nieszczęśliwy przełącznik programów radia w kierownicy, oraz przy włączaniu migaczy zdaża się wyłączyć światła.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie ok, klima za słaba na taką kubaturę, w silnym deszczu szyby parują intensywnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nadspodziewany luksus, z tyłu limuzyna.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 90-tki wyciszenie niedostateczne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie nieznacznie wyższe niż w prospektach, ceny obsługi serwisowej - skandalicznie wysokie - a do tego brak pojazdów zastępczych u Nissana to już za niski standard.
4,0
Stosunek jakość/cena
Co tu narzekać, jeśli się to świadomie wybrało.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 100 000km i 5 latach pruje się przednie siedzenie (Acenta-beż) i totalnie zdarta jest kierownica jakby ją psy obgryzły - to zupełny skandal!! - Używam auta uważnie i dbam o nie!! U znajomych dzieje się to samo.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza stukami w zawieszeniu - mechanicznie bez zarzutu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]