Autostrada w Niemczech 160/godz. dwie osoby - bez problemu ale spalanie pow. 11/100. Elastyczność dobra, pod pełnym obciążeniem trochę brakuje oddechu.
4,0
Skrzynia biegów
Małe kobiety narzekają na konieczność użycia siły przy zmianie biegów
4,0
Układ jezdny
Czuły na boczne podmuchy, ale na zakrętach nadspodziewanie stabilny. Dotkliwy brak poczucia komfortu przy tej wielkości samochodu.
Komfort
5,0
Widoczność
Beznadziejne fabryczne światła przeciwmgielne. (A może można to wyregulować?)
4,0
Ergonomia
Na długiej trasie brak wygodnej pozycji dla lewej ręki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Stanowczo za głośna dmuchawa. Klima trochę za słaba w gorące dni.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W nowym samochodzie siedzenia uwierały w boki - na długiej trasie. Po wysiedzeniu jest lepiej. Brak 4 cm na szerokości (to jest indywidualne).
3,0
Wyciszenie
Naprawdę mogłoby być lepiej przy odrobinie poprawek.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 20000 miejskiej jazdy zużyły się wykładziny hamulców przód - trochę szybko. Uwaga! W serwisie próbowano od razu wcisnąć wymianę tarcz co było nadużyciem zaufania, bo nawet wg norm Nissana było na to za wcześnie!. Pojawiły się pierwsze kliknięcia w zawieszeniu przodu - Polskie Drogi. Poza tym czasami zmieniarka programów radia działa wadliwie w górę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]