Jak dla mnie to samochód idealny do warunków Polskich dróg żadne dziury czy tory na drodze nam nie straszne. Problem z rysującą się paką jeżeli ktoś z tego korzysta.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 2 tony wagi to naprawdę rewelacyjne osiągi
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia na trasie i w terenie ale współmierne do dużej mocy silnika
4,0
Układ jezdny
Idealnie w terenie ale duże prędkości na trasie w zakrętach trochę strach.
Komfort
2,0
Widoczność
Bez czujników i kamer naprawę ciężko mam już zarysowane tylne zderzaki i błotniki
5,0
Ergonomia
Małe palanie ok 9 do 10 l/100km no i odliczam cały vat
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lecie rewelka w zimie ratują przy starcie dobrze podgrzewane fotele potem jest ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mój model to KINGCAB niby mało miejsca z tyłu ale spoko jeżeli nie jedziesz e trasę z klientami z tyłu. Z przodu komfort.
5,0
Wyciszenie
Lubię cichy pomruk takiego silnika naprawdę jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super miasto nawet na 4 koła to maks 10 l/100 km. Na trasie może spaść do 8,5-9,0 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli ktoś kupuje ten pojazd na firmę i może odliczyć vat a część ładunkowa może się mu przydać to nie widzę lepszego pojazdu na rynku w Polsce. Jkość naprawdę rewelacyjna.
Szczerze polecam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarty lakier z dżwigni otwierania drzwi od środka, żle zwijające się pasy bezpieczeństwa
i to tyle
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko w najlepszym porzadku
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
[l/100km]