Silnik po czipie i powiem wam tyle nierwyobrażalne co potrafią ci japonczycy
5,0
Skrzynia biegów
6 biegówka jest znośna chhoć sprawdził bym automat
5,0
Układ jezdny
Teren i trasa 50/50 i bez usterek więc OK
Komfort
5,0
Widoczność
jak jeździsz dużymi autami od zawsze to do tył patrzysz w lusterka i jest LUX
4,0
Ergonomia
Jak na terenówke to super choc pozałowałem na skórę i nie znoszę mechanicznej regulacji foteli
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W terenie nie kurzy i nie wytapia człowieka więc OK troche kłamie automatyczna klima - jakieś 4 st.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód jest super a i tak jeżdzę w 2 osoby - max a tył kogo by obchodził
5,0
Wyciszenie
190 km/h na autostradzie i ciszej niż w Mondeo więc gra
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po chipie przy lekkiej nodze - dynamicznie do 140 po trasie mieści się w 6,9; średnie wg komputera 7,2 (Statoil i SUPRA ON) bo na zwykłej 9 mało
Rekord to średniej przy 80 km / h na trasie około 5,4l ale jak dasz ostro 14 też zje
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeździ jak Land Crusier osiągi jak LandRover Sport w dieslu i czego chcieć więcej a kosztuje mniej niż Mondeo i jeszcze jest ciężarowka
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lecą schowki - wyłamują się
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowe auto zobaczymy jeszcze
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
[l/100km]