Silnik
: wystarczajaca moc jak na tak mase, a jakby co zawsze jest reduktor,
5,0
Całokształt
auto sprawdza sie zarowno w terenie jak i na asfalcie, moze ciagnac przyczepe 2,5tony, ogromna paka.kupa schowkow, praktyczny wol roboczy
MINUS-bardzo dlugi wiec trudno sie tym krecic po ciasnych uliczkach czy zawracac, i to chyba jedyny minus, przynajmniej dla mnie
Wrażenia
5,0
Silnik
10-15 litrow na setke, do normalnej jazdy wystarczajacy, ciagnie tone na lawecie bez problemow no stop 110 na 6 i jak nie ma za duzych wzniesien zapominasz o zmianie biegow
4,0
Skrzynia biegów
jak zimna ciezko chodzi, jak sie rozgrzeje biegi wchodza miekko
5,0
Układ jezdny
auto uzywanie w terenie, autostradzie i na polskich drogach po 160 tys km, wymienione przednie zwrotnice z lozyskami, w tylnim moscie lozyska i uszczelniacze.
Komfort
5,0
Widoczność
jak w kazdym wyzszym samochodzie/vene lepsza niz w osobowkach
5,0
Ergonomia
Mam wersje aventure i innej bym nie kupowal, tydzien czasu nauka nawigacji, obslugi radia/cd climatronicu etc, ale potem bajka, wszystko proste i na swoim miejscu, zmieniarka 6plytowa i to mp3, blue tooth do telefonu z zestawem glosnomowiacym
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko jak trzeba, podgrzewanie fotelii 2-u zakresowe z termostatem, climatronic etc
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 180cm wzrostu i 110kg wagi, nie nabawilem sie jeszcze klaustrofobji wiec uwazam ze jest ok
5,0
Wyciszenie
to nie s klasa, jak na pick up-a jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na ta mase i naped 4x4 uwazam ze rewelka. minimalnie co mi spalil na autostradzie to 8.5, ale 10-12to norma
5,0
Stosunek jakość/cena
bdb
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic powaznego sie do tej pory nie stalo, kupilbym go ponownie nie myslac nawet dwa razy:)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
[l/100km]