Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Navara III Pick Up

Tomek, 15 lat temu
Silnik 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Nissan Navara III Pick Up 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : własności terenowe, czołgi mają tylko lepiej!
5,0
Całokształt
Bardzo udane auto, istny czołg w terenie (moc + możliwości nie odbiegają od pełnych, rasowych terenówek). Reduktor + blokada dyferencjału pozwoliły mi na jazdę w takich warunkach, w których panowie z błyszczących terenówek za 300.000 zeta już dawno płakaliby nad chromami i lakierami. Lubi błotko. Lubi kamienie. Jeśli Navara stanie w terenie, to są dwie możliwości: pierwsza taka, że już bardzo niewiele cywilnych aut pojedzie dalej, a druga taka, że jesteś dupa nie kierowca i popełniłeś błąd oceniając teren. W trasie wygodne autko z zadziwiającym przyspieszeniem w okolicach 11sek/100. Jak na 2-tonowego pickapa w Dieslu zaskakuje dynamiką. Na pakę bierze 700 kg i nie narzeka. Bardzo uniwersalne auto, do roboty i do zabawy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez żadnego chipa ponad 170 koni. L200 musi mieć chipa (dopłata) a Hilux 3-litrowy silnik. Dłuuugo na rynku najmocniejszy pickup w dieslu. 400Nm robi swoje, komfortowo jeździ się na wyższych biegach, wyprzedza bez ryków silnika.
4,0
Skrzynia biegów
Mam 5-biegowy automat. Przewidywalna sekwencja biegów, skrzynia bardzo łatwa do nauczenia się jej zachowań tak, aby bezpiecznie wyprzedać w trasie. Szybka zmiana biegów jak na taką konstrukcję.
5,0
Układ jezdny
Przednie zawieszenie z Pathfindera daje mnóstwo komfortu jazdy w trasie i w terenie. Spory skok amortyzatorów pozwala jechać w miarę komfortowo powyżej 40km/h po polnych drogach.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu konieczne są czujniki. Przód wzorcowo. Plus za bardzo duże lusterka boczne oraz lusterko kierowcy z automatycznym ściemnianiem.
4,0
Ergonomia
Tylko 4-ka, ale przednie siedzenia są na piątkę. Z tylu jest mniej wygodnie, ale to w końcu pickup!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu mnóstwo miejsca, szeroko, fajna regulacja kierownicy i fotela. Mam 197 cm wzrostu i oceniam Navarkę bardzo pozytywnie pod tym kątem.
5,0
Wyciszenie
Prawie doskonale, silnik dzięki dużemu momentowi nie musi pracować cały czas na wysokich obrotach. Brak istotnych szumów, przy prędkości ok. 100km/h słyszysz opony i szum powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto ok. 11 litrów, trasa w zależności od ilości przyśpieszeń - ok. 9l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mam maksa wyposażenie, za 147.000 zeta (brutto) dostałem porządną terenówkę, wygodne auto w trasę i praktycznego pickapa ze skórą, nawigacją, szyberdachem, zmieniarką CD, automatem, 174-konikami pod maską. Brawo!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Napinacz pasów kierowcy, wymiana na gwarancji. Poza tym nic.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na samym początku wymiana turbiny (po 3.000 km) - wada fabryczna. Na gwarancji, teraz mam 50.000 km i bezproblemowo.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Navara III Pick Up