Przeniesienie napędu
: Cicho jedzie, płynnie przyspiesza, jazda 140-160 to nie problem. Pójdzie do ok 200.
5,0
Całokształt
Polecam:
Małe miejscowości, okazjonalny transport dużych lub ciężkich przedmiotów, wyjazdy np na budowy, w teren po błocie, piachu, dziurach, doskonałe do transportu sprzętu sportowego, wczasowe wyjazdy rodzinne, długie trasy,
Nie polecam:
Jako typowe auto rodzinne (utrudniony szybki dostęp do przestrzeni ładunkowych), do dużego miasta (za duże), na zakupy (manewrowanie, brak miejsca na zakupy), typową terenówkę (za długie).
Generalnie auto bardzo długie, a nie da się włożyć do środka nart, czy deski - kabina za krótka, paka również - trzeba mieć pakę na dachu, ale relingi na kabinie bardzo ułatwiają życie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę głośny, zbyt długi czas reakcji na dodanie gazu.
Czas reakcji się skraca po założeniu "mocniejszego" chip'a.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę krótkie niskie biegi, ale od 3 jest OK, a nadbieg (6) jest fantastyczny.
4,0
Układ jezdny
Doskonale się prowadzi po drogach i w terenie. Manewrowanie na parkingach głównie ze względu na gabaryty utrudnione.
Komfort
4,0
Widoczność
W stosunku do innych (np.: L200) ma lepszą widoczność. Polecam założenie czujnika cofania - znacznie poprawia samopoczucie:)
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Ze względu na gabaryty trochę trzeba się nachodzić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogłoby być więcej - zwłaszcza na długość - chociaż kilka centów.
4,0
Wyciszenie
Na postoju trochę hałasuje. Podczas jazdy na letnich oponach dość cichy, na oponach zimowych głośniej, lecz również do przyjęcia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tak duże auto spalanie w granicach 10,00 - 12,00 l/100km - to dość przyzwoicie - przy takim samym stylu jazdy Honda CRV 2.0 Automat 16-18l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Biorąc pod uwagę możliwość odliczenia VAT, jakość wykonania, kulturę pracy i jazdy - auto na 5!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W samym aucie nic się specjalnie nie dzieje.
Na początku pojawił się pisk na nierównościach. Przesmarowanie uszczelek nic nie dało - dopiero duża porcja towotu na zamku klapy zlikwidowała piski.
Najwięcej problemów jest z zabudową paki - opcja - parcieją po 1 roku gumy, klamka odlata, styki śniedzieją, obudowa ma mikropęknięcia, z relingów schodzi farba - może to tylko jednostkowy problem?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
[l/100km]