Przeniesienie napędu
: jedzie w błocie po podwozie, po gruntowej drodze, 4 x 4
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: przeciekający zbiornik spryskiwacza - w kabinie jest mokro, czuć zapach płynu
3,0
Całokształt
jestem rozczarowany! oczekiwałem wygodnego jeepa - (mój błąd) a dostałem w miarę wygodny pick-up - samochód dla farmera. Widziałem taki samochód na Litwie - w mieście służby komunalne wywożą nim śmieci z koszy !!! I to jet to !!!
Wrażenia
3,0
Silnik
lekko terkoczący traktorek, w miarę cichy, elastyczny i dynamiczny
3,0
Skrzynia biegów
krótki 1 bieg, bardzo elastyczna 4-ka , 5-ka
3,0
Układ jezdny
brak ESP !!! tragedia przy ruszaniu na zakręcie na mokrej nawierzchni, przy napędzie na tylną oś - samochód zarzuca, obraca. Napęd 4 x 4 głośny, na parkingu - dramat z kierowniem, kierownica prawie nie obraca się.
Przy jeździe 4 x 4 na drodze - dobre trzymanie nawierzchni, doskonale w terenie, piachu na drogach gruntowych.
Komfort
3,0
Widoczność
dobrze do przodu i na boki, przy wyjeżdżaniu tyłem - makabra, parkowanie w garażu podziemnym - na wyczucie
3,0
Ergonomia
forel kierowcy mógłby być lepszy, kierownica regulowana tylko góra dół!!!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu jeździ komfortowo mój pies, po złożeniu siedzeń jest sporo miejsca na jego legowisko.
W 2 osoby i z bagażem za przenimi fotelami można jechać. Na zabudowanej pace wsystko lata, trzeba na nią wchodzić aby coś wyjąć - nie nadaje się na "rodzinne" wyjazdy - jedynie na przewóz betoniarki.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto: 11 l
trasa: 9,8 - 12 l w zależności od prędkości. Na autostradzie przy stałej prędkości 140 km/h - 12 l/100 km. Prz prędkościach na trasie do 110-120 km/h - poniżej 10 l/100 km.
3,0
Stosunek jakość/cena
za 110 tys netto (nowy samochód) wersja 4 drzwiowa z nadbudową z tyłu, - jest kilkadziesiąt innych samochodów. Jeśli chcesz wygodnie wozić worki z cementem, siano dla konia na pole, nawozy z GS-u, motocykl na rajdy, sprzęt turystyczny - OK. Jeśli do codziennej jazdy na polskich drocgach - makabra! Trzęsie, hałasuje, i trzeba do niego sporej krzepy!!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
platik, plastik, plastik, to osłonka progu odpada, pod nogami pasażera jest mokro - gdzieś dostaje się woda, zbiornik spryskiwacza przecieka i płyn dostaje się do kabiny
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
[l/100km]