w kategorii ciężarówek to chyba 1 miejsce, w kategorii samochodów osobowych to bliżej mu wołu drabiniastemu
Wrażenia
4,0
Silnik
Jedyna dobra rzecz w tym pojeździe, oczywiście nie patrząc na paliwo
3,0
Skrzynia biegów
zestopniowanie jak w starej terenówce z krótką jedynką
2,0
Układ jezdny
nosi na koleinach, skrzypi, piszczy, a tylne zawieszenie jest z Żuka - wachacze piórowe hahaha, no i promień skrętu fatalny, w mieście jazda tą kolumbryną to prawdziwa gehenna
Komfort
2,0
Widoczność
jak masz 2metry to do przodu coś zobaczysz, a tyłu możesz się podomyslać ;)
3,0
Ergonomia
z przodu OK, z tyłu za karę
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
niestety nie jest to klimatronik
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu OK, z tyłu za karę
2,0
Wyciszenie
do 100km/h jeszcze dobrze, powyżej tragedia
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no przy obecnych cenach paliw to czuć te koszty
4,0
Stosunek jakość/cena
tylko VAT przemawia za kupnem tej niby ciężarówki
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypiące podwozie i zabudowa, odklejające się uszczelki, awaria regulacji fotela
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria układu kierowniczego, awaria silnika (holowanie), problem z immobilaizerem
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
[l/100km]