Tir ma mniejszy profil skrętu. Spróbuj zawrócić w lesie.
Komfort
2,0
Widoczność
Wiem, że to ciężarówka, ale cofając nie widać po prostu nic. Nie pomagają duże lusterka, trzeba mieć "wyczucie". Z przodu też nie jest rewelacyjnie, co niższe osoby albo ustawią siedzenie kierowcy na max. wysokość (ale nogi będą wisieć w powietrzu), albo będą wyglądać zza kierownicy.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dwustrefowa działa powiedziałbym dość przeciętnie.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak jadą 4 osoby, to nie zostaje miejsca zupełnie na nic (to nie ameryka, że plecaki położysz z tyłu, żeby na każdych światłach zerkać, czy jeszcze tam są).
4,0
Wyciszenie
Jest OK.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżąc spokojnie spalanie ok. 10. A jak lubimy poszaleć - to do 20. To samo w terenie, zresztą ten samochód w teren po prostu się nie nadaje.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 4WD 174KM 128kW
[l/100km]