Nie bierzcie w ramach pakietów żadnego badziewia w postaci zabudów. Chyba, że sprowadzicie sobie oryginalne ze Stanów.
Wrażenia
4,0
Silnik
W proporcji do tej masy (2 tony) silnik 3- litrowy były wskazany. Na pewno nie jest zawalidrogą, w końcu nie kupuje się tego, żeby się ścigać.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobre i równomierne zestopniowanie przełożeń. Rewelacja. Jedynka tylko do ruszania, trzeba się do tego przyzwyczaić. Wcześniej nie jeździłem nigdy samochodem z taką charakterystyką, a miałem m.in. dwa inne turbodiesle, tyle, że w osobowych.
3,0
Układ jezdny
Po równej drodze bez zastrzeżeń. Na gorszych nawierzchniach buja na boki. Archaiczne tylne zawieszenie z resorami piórowymi. W Pathfinderze lepiej to rozwiązali
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu - rewelacja, wszystko widać co się dzieje na drodze. Mam zabudowany tył. Biorąc pod uwagę duży promień skrętu bezwzględnie polecam czujniki parkowania. Cofając trzeba robić to dokładniej.
5,0
Ergonomia
Dla mnie bez zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w Double Cab wystarczająco z przodu i z tyłu. Przeszkadzają zbyt krótkie siedziska. I dlaczego przestrzeń ładunkowa ma tylko 1,5 m długości? HILUX wygospodarował więcej miejsca dla ludzi i ładunku. Jednak dyskwalifikuje go ten mułowaty silnik (120 KM) i te śmieszne małe kółka.
3,0
Wyciszenie
Nadbudowa typu "Outlander" nie dość, że fatalnej jakości, to jeszcze hałasuje na wybojach. Zawieszenie też trochę pracuje. W sumie jest to jednak ekskluzywna ciężarówka, a nie luksusowy samochód.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Odliczając VAT i amortyzując (od 2007r.) cały samochód jednorazowo przy zakupie wychodzi w granicach 95.000 zł. Jak za takie auto, to (dla mnie) tanio.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ze względu na ulgi fiskalne (razem ok. 55.000 zl.) dla mnie OK.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto bez zarzutu, ale tą badziewną zabudowę już raz mi wymieniali, a tą drugą (wymienioną) jeszcze naprawiali (uszczelki). Podobno każdy egzemplarz nadbudowy jest do kitu. Mniejsze, lub większe usterki, także lakiernicze. A może miałem pecha?
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie (3200 km, 1,5 miesiąca) żadnych usterek pojazdu. Oby tak dalej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 4WD 144KM 106kW
[l/100km]