Sprowadziłem ze Stanów, z silnikiem 4litry 265 koni i automatem. I to jest masakra! Niby ciężarówka a do 100 km/h rozpędza się poniżej 8 sekund:) Poza tym auto jest bezawaryjne i daje dużo przyjemności z jazdy. Minus to ciężkie parkowanie i dość twarde zawieszenie (z tyłu na resorach piórowych) spotęgowane jeszcze opcjonalnymi felgami 20 cali. Spalanie wbrew pozorom jak na moc i osiągi wg mnie całkiem niskie - po mieście 15-16 litrów, ale oszczędza się na VAT. W porównaniu z wersją europejską ciekawostką są tylne hamulce tarczowe (w polskim salonie widziałem tylko navary z bębnami) i jeszcze parę knifów typu otwierane okienko między przedziałem pasażerskim i paką.
Wrażenia
5,0
Silnik
doskonały benzynowy V6, bardzo cichy.
5,0
Skrzynia biegów
płynny automat.
4,0
Układ jezdny
jednak to ciężarówka, mniej wygodny niż typowa osobówka, na dziurach telepie.
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki OK, w tył już ciężko (wysoka paka przeszkadza).
4,0
Ergonomia
wszystko OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich fotelach doskonale, na tyle awaryjnie da się jechać (wersja king cab).
4,0
Wyciszenie
Powyżej 160 wiatr zaczyna hulać po pace, robi się dość głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
15-16 po mieście, 12 w trasie, minus VAT i po wrzuceniu w koszty wychodzi poniżej 10.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie sypie, prosta konstrukcja.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 265KM 195kW
[l/100km]