Inne
: Mimo że nie ma elektroniki i blokad dyfrów świetne w terenie także z lawetą czy mixokretem
2,0
Całokształt
Wersja d22 king cab ,kabina mała ale to nie powód aby kierowca musiał jechać z kolanami pod broda regulacja fotela dla pokurcza.Zawieszenie jak w starej cieżarówce wybiera słabiutko.Silnik ma 66tys i już zaczyna dzwonic wątpie aby dożył 100tys.Jak to w d22.jakość poloneza diesla czy Lublina była wyższa.wstyd to sprzedawać.Serwis w Lublinie nieuprzejmy i nieżyczliwy.
Wrażenia
2,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Samochód za drogo w stosunku do jakości -niisan jakościa i poziomem obsługi siegnał dna
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik 2,5di ma 66tys i właśnie staja popychacze po rozruch dzwoni z 30sekund.Podobno to typowe wkrótce jak zapewniają znawcy korbowód wyjdzie bokiem i trzeba bedzie poszukać zastepcy