Przeniesienie napędu
: Zima 4x4 perfekcyjnie!!! I bezpieczeństwo na to powinniśmy zwracać uwagę największa!!!
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dobrze, gdy turbina załapie dopiero zaczyna ciągnąc, nie było żadnych problemow lecz jedynie turbina padła po 160tys, paliwo było lane dobre nie najlepsze
5,0
Skrzynia biegów
Dobra, lecz sprzęgło tez siadło w nim już po 170tys... Tarcza do wymiany... Dobre 4x4 w zimie trzyma się drogi jak przyklejony ogromny plus na bezpieczeństwo!
4,0
Układ jezdny
Na to jest perfekcyjny układ duże masywne auto, dobrze się prowadzi, widać dużo. Z tyłu resor wiec twarda dupa i strasznie pockakuje na dołkach dobrze się jeździ jak wrzuci się pakę kilo na dupę.
Komfort
4,0
Widoczność
Szczerze mała szyba mało widać, ale siedzi się wyżej to jedno rekompensuje drugie
4,0
Ergonomia
Dobrze pod ręka wszystko.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima tronik perfekcyjny, lecz przy zaparowanych szybach ciężko mu i schodzi długo przy nadmuchu 4.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu 4+ a z tyłu 2. Gdy siedzi się z przodu to wszystko ok lecz gdy wsiądzie jeszcze ktoś z tylu robi się mało miejsca z przodu a z tylu to tylko Japończyk by wsad duże auto lecz miejsca bardzo mało. Jak weźmiesz nawet znajomych z imprezy to maja duży problem wejść i wyjść z samochodu z tyłu
4,0
Wyciszenie
Dobre podobało mi sie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdy turbina nie padła było ok jakieś 10 bez klimy, pózniej ok 15 beznadzieja....
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tak jak pisałem nie wszystko było ok, ale fak faktem auto do szpanu a nie na trasy....
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak to oceniam go na 4 dobre auto ale najwazniejsze ze bezpieczne!!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 136KM 100kW
[l/100km]