Po 110000 bardzo głośna praca silnika (klekot), na zimnym silniku przy rozruchu kontrolka ciśnienia oleju gaśnie po 6-8 sek.
4,0
Skrzynia biegów
Tak jak w aucie terenowym
4,0
Układ jezdny
Jak na takie Auto
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra
3,0
Ergonomia
Za niski podłokietnik
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mało wydajna klimatyzacja
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla pasażerów w 2 rzędzie siedzeń mało miejsca
3,0
Wyciszenie
Nawet nie myślałem o tym że jest jakieś wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak na takie auto przyzwoite , ceny przeglądów w serwisach wysokie zwłaszcza wymiana oleju co 10000 Km , Części do napraw bardzo drogi i praktycznie tylko serwis i bardzo długi termin oczekiwania na części.
1,0
Stosunek jakość/cena
W moim przypadku auto bardzo drogie ponieważ muszę kupić silnik .
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie widziałem takich drobiazgów.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik do modelu D22 silnik 2,5 DI należy omijać szerokim łukiem , został przewidziany na 100000 -150000 km , prawdopodobnie wada fabryczna do której Nissan przyznał się w UK i USA u nas została przedłużona gwarancja do 150000 km i 60 miesięcy na silnik.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 136KM 100kW
[l/100km]