Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Murano I

Tomek, 17 lat temu
Silnik 3.5 i V6 4WD 234KM 172kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Murano I 3.5 i V6 4WD 234KM 172kW 2002-2007 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : W zasadzie kombinacja silnik/skrzynia. Tak fajna, że aż się nie chce jeździć szybko:)
5,0
Całokształt
Ogólnie super - design absolutnie ponadczasowy (niezmieniony od 6 latu co na tym rynku jest ewenementem), dużo porządniej wykonany od konkurentów, długa gwarancja, no i nie tak snobistyczny jak X5 czy inne cayenny. Jedna uwaga - byle kupiony w Europie, bo te wersje ida bezpośrednio z Japonii.
Wrażenia
5,0
Silnik
Genialny silnik 3.5 V6 z Zetki. Jeździłem zawsze benzynowymi ´dużymi´ silnikami a ten bije wszystkie na głowę kulturą pracy.
4,0
Skrzynia biegów
CVT - nastepny majstersztyk techniczny. Niektórzy narzejkają, że zbyt mało agresywna w automacie. Nieprawda, ale jak komuś nie pasuje, to zawsze pod ręką jest sekwencyjna - a tu można już sportowo na maxa. A tak w ogóle to naprzyjemniej z przepisową, bo wtedy słyszymy wyłącznie własne myśli.
5,0
Układ jezdny
All Mode sprawdził się już w trzech modelach Nissana to działa i tutaj. Europejska wersja, która posiadam ma również blokadę 4WD z rozdziałem 50/50. Nie jest to nadal SUV ale po śniegu super (warunek - dobre zimówki - ja założyłem SJ6 Dunlopa Grandtreka). Prześwit trochę depresyjny - 18 centów - to tyle ile w Renault Espace np.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń - jak w dobrym minivanie. Do tyłu tylko z kamerą - bez niej masakra.
4,0
Ergonomia
W zasdzie powinno być doskonale, ale przesiadłem się z Pathfindera i wysoki jestem, to trudno mi się ułożyć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku większy niż się z zewnątrz wydaje. Dla czterch osób królewska jazda.
5,0
Wyciszenie
Super! NA dłuższej trasie V6 mruczy jak kot, więc bez Red Bulla daleko nie dojedziesz:)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno na to odpowiedzieć - 2 tony, 234KM, 4x4,... Raporty spalania z całego świata podają różne dane. U mnie pomiędzy 12 a 18ście i to wyłącznie zależnie od tego JAK jechałem a nie GDZIE. Jak go się nie ciśnie to zmienne fazy rozrządu (do 1800 obrotów) wydatnie zmniejszają zużycie...
4,0
Stosunek jakość/cena
Mógłby być tańszy - ale i tak mieści sie w granicach 180-190 jak ponegocjować. Volvo, BMW, Volkswagen - wszystkie powyżej 200.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno powiedzieć bo młody jest:) Ale z opinii tysięcy użytkowników (nie USA, bo tamte Murano są z innych części, produkowanych w USA - patrz: total shit) - to w zaszadzie bezawaryjne. O silniky 3.5 V6 krążą legendy - ´bullet-proof´
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej. Aha - są tacy co narzekaja na hamulce. Ten problem dotyczy tylko ´amerykanów´. Tarcze są robione w USA i maja mniejszą średnicę.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.5 i V6 4WD 234KM 172kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Murano I