Zawieszenie
: Jazda to czysta przyjemność - lekko usztywniony, lekko obniżony i czujesz się jak w go-karcie :)
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarczający do tego malucha, ale jak to japoniec na dole słabo
5,0
Skrzynia biegów
dobre długie przełożenia
5,0
Układ jezdny
N-Sport to taki Go-kart, świetnie trzyma się drogi
3,0
Karoseria
Jak w większości współczesnych samochodów. Blacha cienka, podatna na wgniotki, a lekier baaardzo "rysowalny"
Komfort
4,0
Widoczność
Jedna mniej za widok do tyłu
5,0
Ergonomia
jest b.dobrze, wszystko tam gdzie ma być
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie przeszkadza brak automatycznej klimy, zima grzeje, latem chłodzi
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma wrażenie że jest to auto wyższej klasy, z tyłu nie jeżdżę bo się nie mieszczę a kolosem nie jestem. Auto podobno 5-cio osobowe, ale max 4 pojadą w miarę komfortowo
3,0
Wyciszenie
tu mogło by być znacznie lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bez szału, ani tanio ani drogo
5,0
Stosunek jakość/cena
każda złotówka była dobrze wydana
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1. zniknął klakson...po serwisie nic nie wykryto, czasem znika
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1. pojawił się check engine, tryb awaryjny, na serwisie zero błędów ale laweta zaliczona
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 DIG-T 117KM 86kW
[l/100km]