Mam wrażenie że projektanci z indii poszli na całosć
nie oglądając poprzedniego modelu. Wnętrze jest dużo gorszej jakości i mniej praktyczne ,silnik to również krok w tył,owszem radio ma Bluetooth ale i słaby zasięg a design z glizdą pod kółkiem to trzeba zobaczyć.Brak przydatnych schowków pólek,dziwne sterowanie el. szybami ,lakier podatny na zarysowania mógłbym tak dalej ale szkoda czasu.
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik hałaśliwy ,mało elastyczny,pierwszy samochód w którym da się odczuć co to jest ssanie (pół godziny po jeżdzie ,silnik kręci wysokie obtoty
)
2,0
Skrzynia biegów
biegi załączają się prawidłowo ,ale skrzynia wyje jak w dostawczaku
3,0
Układ jezdny
szału jak i przyjemności z prowadzenia brak,powyżej 100 km/h myszkuje po drodze.Bardzo dobry promień skrętu.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze.
2,0
Ergonomia
Malutki schowek, mniejszy niż w k12 ,komputer pokładowy w mojej wersji pomyłka , brak kontrolki świateł mijania (może nas drogo kosztować), siedzenia nie trzymają na boki
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja pracuje bardzo głośno i zabiera jakieś
20KM , ale działa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj dobrze , mogło by być więcej dla kierowcy ,bagaznik wystarcza na codzień
3,0
Wyciszenie
Dżwięk silnika nie należy do najprzyjemniejszych na szczęście jest w miarę wyciszony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nieżle a nawet dobrze . Cykl mieszany 6-7 , trasa 5,5 , miasto 7
3,0
Stosunek jakość/cena
35900 WIĘCEJ NIE JEST WART
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2000 km na razie nic
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po deszczu wyją bębny z tyłu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 80KM 59kW
[l/100km]