auto do miasta - elektryczne wspomaganie kierownicy. z racji kształtu - dla kobiety
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik wysokoobortowy, czyli trzeba wejść na oborty aby poczuć przyspieszenie, które jest naprawdę odczuwalne. Jednak okupione jest znacznym zużyciem paliwa
2,0
Skrzynia biegów
biegi są bardzo krótkie. Na 5-tym biegu można już jechać od 45 km/h bez żadnego szarpania. Natomiast już przy 100 km/h silnik jest bardzo słyszalny (wysokie obroty). Uważam, ze 5 -birg powinien być dłuższy.
4,0
Układ jezdny
dorze tłumi nierówności, ale szybko sie zużywa (wachacze przednie).
Komfort
5,0
Widoczność
dość wysoka pozycja za kierownicą,
3,0
Ergonomia
fotele są płaskie jak deska, żadnego podparcia bocznego.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko grzeje zimą, szyby parują podczas deszczu,
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca jest wystarczająco, z tyłu ciasno, ale kanapa jest dość wysokoumeiszczona, więc nogi nie są podkurczone.
3,0
Wyciszenie
od 100 km/h naprawdę robi się głośno z powodu wysokich obrotów silnika na 5-ym biegu. Kształ karosierii powoduje zawirowania powietrza, które są słyszalne powyżej 110 km/h
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie nieadekwatne do masy, osiągów i wielkości auta. Po prostu spala jak auto klasę wyżej.
na trasie przy 70km/h spalił wg tankowania 4,8 l.
przy ok 100 km/h 5,8 l. w mieście przy żwawej jeździe 7,4 l latem i 8,5 l zimą.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto dla kobiety z powodu specyficznego wyglądu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szybko wysiadają końcóki wachaczy, robione przy 50 tys. km, teraz znowu są luźne.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nie było, jeżdżimy nim niewiele ok 7 tys km/rok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]