Zawieszenie
: zawieszenie, układ kierowniczy, skrzynia biegów- wszystko chodzi bosko
5,0
Całokształt
na 5+, wsiadać i jechać, no, czasmi zatankować, hehe. Jedyny minus to rdza na nadkolach, ale uczciwie trzeba przyznać, że nigdzie indziej jej niema; cóż , tak aprzypadłość japończyków z lat 90
Wrażenia
5,0
Silnik
żwawy, zrywny (oczywiście jak na taką pojemność), ale ciągnie od ok 3000 obr/min, poprostu trzeba go kręcić, ale wtedy niepali więcej, i wychodzi mu to na zdrowie!! ( łańcuch rozrządu chodzi dłużej!!) z racji małej mocy troche uciążliwie wychodzi wyprzedzanie tirów na szosie przy 90-100kmh, ale tu niema cudów, to taka mało szlifierka, paliwo odcina przy 7000 obr/min!!!; vw polo 1.0 to cienizna i muł w porównaniu do micry
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą idealnie, precyzyjnie, poprostu bosko; troche długa dźwignia i przydługawy skok lewarka, ale i tak biegi da sie zmieniać bardzo szybko
5,0
Układ jezdny
zaskoczył mnie pozytywnie- dosyć sztywne zawieszenie, małe przechyły nadwozia (stabilizatory z przodu i z tyłu), naprawde rewelacja, a do tego precyzyjny, świetnie informujący i dobrze wspomagany układ kierowniczy; hamulce mogłyby byc troche mocniejsze
Komfort
5,0
Widoczność
małe gabaryty, widoczna maska sprawiają, że tu niema na co narzekać
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, tak jak trzeba; tylko ta półka pod przsednią szybą jest niepraktyczna, np telefon komórkowy spadnie z niej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie narzekam, jest dobrze zimą i latem
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na małe wymiary i wiek konstrukcji jest rewelacyjnie, oczywiście tym z przodu, z tyłu... hmm, ja tam nie jeżdze, a inni... jak chcą jechac ze mną dalej to lepiej żeby nic niemówili, hehe. Porównując 14 letnią konstrukcje micry ro dzisiejszych aut segmentu B także niejest tak źle, a ogólnie wielbiony vw polo (mowa o rówieśniku) tkwi gdzieś w latach 80 z przestrzenią wnętrza, wiem, bo miałem kiedyś
4,0
Wyciszenie
jest ok, przy 100 kmh troche szumi, ale dobre radio załatwia sprawe
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
hmm, czasami wychodzi dziwnie, nawet do 7,5l/100km, ale potrafi spaść do 4,9, i to bez większych wyżeczeń co do prędkości jazdy; trzeba raczej delikatnie, a wtedy jest ok
4,0
Stosunek jakość/cena
jest dobrze, płacisz i otrzymujesz zwrotny, mały zewnątrz, ale dyży w środku samochód- niedostaniesz czegoś takiego od vw polo, tym bardziej że polo osiąga horendalne ceny!!! i w dodatku niepoparte niczym szczególnym w rzeczywistości, płacisz za znaczek nic więcej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
a co to są usterki?? micra niezna takiego pojęcia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
a co to są usterki?? micra niezna takiego pojęcia, nic się nie psuje, auto niezawodne jak cholera, nawet zawieszenie doskonale znosi polskie drogi i to nawet te gryntowe, dziurawe do granic możliwości
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 16V 54KM 40kW
[l/100km]