Do miasta - samochód ostateczny. Niewiele pali. Odpala zawsze. Nieźle skręca, dobrze się parkuje, widoczność świetna. Eksploatacja bardziej niż przyjemna, naprawić to potrafi każdy, a wszystkie części kosztują po 30 złotych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pancerna jednostka na łańcuchu rozrządu, współpracuje z gazem, nie sprawia problemów.
4,0
Skrzynia biegów
Działa bardzo precyzyjnie. Zestopniowana zdecydowanie pod jazdę miejską
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się nieźle. Plusem duży rozstaw osi jak na tak małe auto. Sporo egzemplarzy posiada wspomaganie kierownicy.
3,0
Karoseria
Jako tako. Stare japońskie auto, także może występować tylko w dwóch stanach - przed blacharką lub po blacharce.
Komfort
5,0
Widoczność
Bdb. Duże szyby, nisko poprowadzona linia okien.
4,0
Ergonomia
Jak w każdym starym japońskim wozie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Łapie temperaturę momentalnie. Ogrzewanie wydajne do -20, poniżej nie było jak sprawdzić.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bez większego problemu mieszczą się dwie osoby dorosłe. Z tyłu da się wcisnąć dwójkę dzieci, lecz z całą pewnością nie jest to auto rodzinne.
3,0
Wyciszenie
Silnika na postoju nie słychać. W trakcie jazdy do 80-90 km/h komfortowo. Najwięcej hałasu generują opony i kiepsko wygłuszona podłoga + drzwi, ale to da się poprawić niskim kosztem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5/5
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto w cenie roweru.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest dobrze. Tradycyjne, japońskie żelazo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu nie ma się co zepsuć. A w razie poważnej usterki, silnik kosztuje 300-400 złotych, tyle co wyjście do dobrej knajpy dla dwóch osób...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 16V 54KM 40kW
[l/100km]