Zawieszenie
: Prowadzi się na prawdę świetnie, jakby ktoś chciał startować w KJSach, to uważam za dobry wybór.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
4,0
Całokształt
Bardzo pozytywnie jestem zaskoczony tym samochodem. Jeśli ktoś szuka bezawaryjnego samochodu do poruszania się to można go zdecydowanie brać pod uwagę. Bardzo dobrze sprawdzi się jako samochód zastępczy, ze względu na cenę i własnie bezawaryjność. Silnik jest bardzo żwawy nawet w najsłabszej litrowej wersji i da się tym autkiem jeździć trochę rajdowo. Wersja z najmocniejszym silnikiem, musi wręcz ocierać się o hothach'a. Precyzyjny układ kierowniczy i skrzynia biegów, pozycja za kierownicą całkiem znośna jak na cieniutkie fotele. Nawet wyjazd 400 km nie był uciążliwy, gdzie w matizie miałem dość po 100 km. Po złożeniu kanapy całkiem ładowny, wiozłem kafelki i klej, i dawał radę, chociaż siadł niemiłosiernie. Zaskakująca dużo miejsca dla pasażerów z tyłu, w 4 osoby można całkiem znośnie jechać w 5 nie próbowałem. Łatwy i tani w naprawach. Zdecydowanym minusem jest jednak karoseria, lubi gnić no i spalanie. Jak kręciłem go na maska 10,5l przy rozsądnej jeździe ok 7-6,5l. Przy eko jeździe miałem 5,5. Poleciłbym jako pierwszy samochód ze względu na cenę i łatwość napraw.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 16V 54KM 40kW
[l/100km]