Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Micra II

madziaa0609, 13 lat temu
Silnik 1.0 i 16V 54KM 40kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 120 tys. km
Nissan Micra II 1.0 i 16V 54KM 40kW 1992-2000 - Oceń swoje auto
4,54
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : zapakujcie do niej rower... :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : awaria brytyjskich części Valeo
Zawieszenie : tylnie zawieszenie to słabszy punkt Micry
5,0
Całokształt
jeśli ktoś nie potrzebuje bajerów a tylko nie zawodne miejskie auto to bardzo polecam Micre właśnie z tym silnikiem
Wrażenia
5,0
Silnik
absolutnie niezawodny wręcz bez obsługowy, wymienianie filtrów i dobry olej w terminie ( super syntetyk), silnik zawsze odpalał wzorowo, lubił dynamiczną jazdę choć kosztowało to trochę paliwa
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna do bólu, byliśmy z niej bardzo zadowoleni, teraz doszukuję się tej precyzji w nowych autach
5,0
Układ jezdny
mimo relatywnie wysokiego nadwozia auto zachwycało swoim prowadzeniem i pewnością na drodze, czasem było słychać zawieszenie, ale całokształt wrażeń jest bardzo pozytywne. nie dziwi mnie fakt tak dobrego auta rajdowego na bazie Micry
Komfort
5,0
Widoczność
wysokie nadwozie, duże przeszklenie, nadwozie typu hatchback daje efekt akwarium na kołach, parkowanie było dziecinnie proste,
4,0
Ergonomia
auto ascetyczne, pozbawione nawet uchwytu na kubek, dla kierowcy do jazdy wszystko było pod ręką, regulacja foteli oraz kierownicy pozostawia wiele do życzenia, fotele w dłuższej podróży przypominały o cenie auta :(
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szyb było dużo wentylacja relatywnie sprawna choć czasem trzeba było poczekać aż woda zejdzie z szyb (brak klimatyzacji)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
cudów nie ma, sama nazwa Micra zobowiązuje do ciasnoty, ale w praktyce była pakowna i ustawna
3,0
Wyciszenie
ważąc ok 900kg i litrowy silniczek przy kształtach zaczerpniętych z kontenera na śmieci :) hałas doprowadzał do bólu głowy w dłuższych trasach, rozmowa powyżej 120km wymagała co najmniej krzyku. w mieście do 80km/h było co najmniej dobrze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
lubiła zjeść troszkę paliwa jak to większość nie zawodnych silników, mechaników znaliśmy tylko z legend ceny części były akceptowalne
5,0
Stosunek jakość/cena
auto drogie w zakupie ale im dłużej się nim jeździ tym mocniej się zwraca. pewność tego że zawsze odpali i dojedzie do celu gwarantowana
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto było tak ascetyczne więc nie miało się w nim co psuć
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylko raz zawiodła elektryczna część silnika uniemożliwiając jazdę (wymieniona na gwarancji), nawet po poważnym wypadku była w stanie dojechać sama ok 200km do domu :):)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 16V 54KM 40kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Micra II 1.0 i 16V 54KM 40kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
7,4
l/100km
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Micra II