Silnik
: Patrząc na dane techniczne nie odczuje się tego co ten mały potworek robi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: wszystko co odpowiada za rozruch
4,0
Całokształt
dobre autko bo jest niekłopotliwe. Proste przez co nie trzeba oddawać auta mechanikom. Każdy kto ma jakieś pojęcie i warunki samemu poradzi sobie z naprawami
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik żwawy. Idealny do miasta, na trasie trzeba mocniej przycisnąć gaz, ale ona to lubi.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą lekko i przyjemnie. Niekiedy zdarza się lekki zgrzyt przy redukcji z 4 na 2
4,0
Układ jezdny
Jest ok, ale wolałbym twardsze zawieszenie. Trochę się przechyla jak dla mnie
Komfort
5,0
Widoczność
w każdą stronę idealnie
5,0
Ergonomia
nie ma problemów żeby coś znaleźć
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
latem jest ciężko, brakuje klimatyzacji albo szyberdachu. Zimą nie można narzekać, po przejechaniu 3 kilometrów można się rozpiąć
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ujdzie kiedy jadę sam. Z pasażerem już jest walka na łokcie. Z tyłu nie siadam
4,0
Wyciszenie
było głośno, powyżej 120 km/h trzeba robić głośniej radio. Troszeczkę jednak wydałem na wygłuszenie i jest ok. Mam wytłumioną podłogę i drzwi-pomogło
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
raczej ekonomiczne. Z serwisów nie korzystam, przegląd podstawowy więc jest ok
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest dobrze. Najtańsze egzemplarze z mojego rocznika można kupić od 3 tysięcy złotych w dobrym stanie. Świetna alternatywa dla seicento czy matiza. Do tego mamy japońsko-brytyjską jakość. POLECAM
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ostatnio jest masakra. Padły spryskiwacze, co jakiś czas jest problem z żarówkami z tyłu (zaśniedziałe styki) Przepaliły się żarówki podświetlenia zegarów. Padł obrotomierz, wcześniej umarł wskaźnik poziomu paliwa. Ogólnie elektronika (dobrze że jej prawie nie ma)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przebieg jest już dość wysoki. Do 150 000 km nie psuło się nic. Potem spalił się komputer, były problemy z rozruchem (trzeba było wymienić kopułkę rozdzielacza) Około 200 000 km trzeba było regenerować rozrusznik i przepływomierz. Ostatnia usterka to śmierć pompy paliwa i akumulatora
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 16V 54KM 40kW
[l/100km]