Inne
: Odłączające się cięgno zamka centralnego w drzwiach przednich.
4,0
Całokształt
Małe, bezawaryjne autko doskonale nadające się do miasta i w niezbyt długą podróż.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nie zapewnia sportowych wrażeń. Pozwala jednak na sprawne poruszanie się po mieście i nadaje się na dłuższe trasy, pod warunkiem, że nie korzysta się z autostrad.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia NCVT działa bez zarzutu, pod warunkiem sumiennego dbania o jej stan. Niestety zwiększa spalanie, zwłaszcza w cyklu miejskim.
3,0
Układ jezdny
Miękko zawieszony... Nie prowadzi się zbyt pewnie przy dużych prędkościach, ale zapewnia wystarczający komfort jazdy w mieście.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże szyby, wąskie słupki. Ogólnie widoczność na dobrym poziomie.
3,0
Ergonomia
Autko już wiekowe, ale przyciski rozmieszczone logicznie... Brak możliwości otwarcia bagażnika z wewnątrz bywa irytujący. Regulacja kierownicy minimalna i tylko w pionie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto bez klimatyzacji posiada dość słaby nawiew, który nie wystarczy w cieplejszy dzień. Ogrzewanie działa bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak niewielki samochodzik miejsca jest dość. Na krótszych dystansach wygodnie przewiezie 4 osoby.
Pozycja kierowcy dość wygodna.
3,0
Wyciszenie
Do 100 km/h brak zastrzeżeń. Powyżej robi się dość głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W zestawieniu ze skrzynią NCVT autko potrafi spalić dość sporo. W mieście od 8 do nawet 10 litrów. W trasie znacznie lepiej- około 6. Ceny przeglądów w ASO są bardzo wysokie, podobnie jak ceny części.
4,0
Stosunek jakość/cena
Można znaleźć niedrogi egzemplarz, który będzie długo i dobrze służył, pod warunkiem, że się o niego zadba.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne usterki elektryki. Szczególnie awaryjne są oryginalne kostki reflektorów przednich. Lubią się przepalić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważniejszych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 16V 54KM 40kW
[l/100km]