Układ hamulcowy
: coś tam się psuje i trzeba wymieniać klocki
4,0
Całokształt
Brak mi wspomagania, ale za to nie brak mi bicepsów :-))). Czyli zamiast siłowni można chwile pomanewrować każdego dnia_ efekt ten sam co po hantelkach. Tani w utrzymaniu, mało pali, doskonała widoczność, niezła przyczepność. Z wad- brak mi w nim jeszcze tylko ABSu, bo to jednak KOLOSALNA róźnica hamowanie z i bez...
Wrażenia
4,0
Silnik
dobrze na nizszych biegach, na wyższych moooocno średnio, ale to w końcu nie rajdowe autko, a małe miejskie :-))). Dość głośno wewnątrz.
4,0
Skrzynia biegów
zależy do czego porównywać. Jeśli konkurencją sa 11 letnie autka to ok. Porównania z nowymi, nawet z niszej półki, nie ma... ale też i trudno się dziwić. Technika idzie do przodu.
4,0
Układ jezdny
nie można się przyczepić.
Komfort
5,0
Widoczność
To mocna strona tego autka. Widoczność jest DOSKONAŁA!
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niby nie ma się do czego przyczepić, ale mogłoby być ciut lepiej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zwykle poruszam się tym autkiem z dzieckiem na tylnym siedzeniu- nie narzekamy, bo i wozek sie miesci i zakupy i manele przerozne.
3,0
Wyciszenie
Oj, głośno jest. Dobre radio to podstawa :-))).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawy niedrogie. Raz do roku przegląd plus wymiana kilku rzeczy i spokój. Moja Micra w mieście czyli w korkach pali koło 7 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Autko było niedrogie, po pierwszym właścicielu, zadbane, więc i teraz sprawuje się nieźle. Nie jest zajezdzone i naprawde eksploatacja plus ubezpieczenie- to niska kwota jak na Polskie warunki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
rozwaliło się zamknięcie przedniej szuflady. Nie naprawiam, bo akurat ta malutka część jest bardzo droga- ok. 70 zł i brak zamienników.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Właściwie spokój. Coś tam się z jakimś bębnem działo, ale po wymianie ok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 16V 54KM 40kW
[l/100km]