Ze względu na swap na silnik CG10 1,0 16V i zastosowaniu ITB (4X BST31SS)jest nieporównywalnie bardziej dynamiczny niż seria.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Dzięki zastosowaniu felg 6\" prowadzi się z większą pewnością.
Komfort
5,0
Widoczność
Dzięki dobrej pozycji i dobrze usytuowanych szybach wraz z niezbyt szerokimi słupkami,widoczność super.
5,0
Ergonomia
Ergonomia taka jak powinna być w youngtimerze
Klasyczne wnętrze,z dobrym dostępem do elementów obsługowych.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co do ekonomiczności to dzięki zastosowaniu przezemnie układowi zasilania i możliwości zwiększania osiągów jest troszkę zachwiana,ale warto dolać te kilka złotych za taką frajdę.Co do kosztów napraw to tylko części,własne ręce i czas.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 55KM 40kW
[l/100km]