Wkródce ją zmieniam... najlepiej limuzynę dla odmiany
Wrażenia
3,0
Silnik
Ogólnie OK- tyle że przydrożny mechanik będzie miał spore problemy z regulacją gaźnika. Ma tentencje do zalewania się, ale po kilku miesiącach użytkowania można ją "wyczuć" Po odpaleniu trzeba parę sekund przytrzymać przegazowując, żeby silnik dostał temperaturę i nie gasł.... Ale przy !!! -30st/C !!! Odpala w zasadzie bez problemu!!!
4,0
Skrzynia biegów
Trochę ciężkawo chodzi ale w sumie ok. Doskonałe umiejscowienie- ręka nie cierpnie przy dłuższej trasie (400- 500km) z ręką na wajsze... :)
4,0
Układ jezdny
Po tylu latach, łatwo nabiera zbierzności kół. Samochod bardzo zwrotny !!!
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała. Przy 1 rocznym stażu nie obawiam się cofać czy parkować tyłem zachowując odległość od innego samochodu raptem 3cm.
3,0
Ergonomia
hmm... W tamtych latach nic opływowego raczej nie produkowali. Wielkie drzwi, W środku naprawdę dużo miejsca jak na klasę typu MICRO
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby parują, stanowczo za słaby nawiew na przednią szybę. Zimą przez pierwsze 0,5h przydałaby się wewnętrzna wycieraczka :p (brak wilgoci w samochodzie). Jak się silnik rozgrzeje to przy -20st w środku min 30st na plusie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Wyyyyyje........
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W stosunku do przyspieszenia i max prędkości oraz pojemności silnika to chleje więcej od właściciela. Miasto 8-9l; trasa 7-8. Drogie części.... jak to japończyk
4,0
Stosunek jakość/cena
No napewno lepsze to od malucha :P
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Miało się przygody.... stanąć na jednokierunkowej, na wiadukcie pod górkę a w dodatku na torowisku tramwajowym..... oczywiście nie wytrzymała obsiążenia 2 pasarzerów, nie wspięła się pod górkę i zalała się..... :/
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW
[l/100km]