Samochód "piękny inaczej", ale już dawno przestałem kupować japończyka sercem. Rozum to podstawowe kryterium
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik lubi "zgubić" masę. Chcąc uniknąć drogich i niepotrzebnych wizyt w warsztatach u "wymieniaczy" wystarczy dołożyć kabel - "plecionkę" z malucha za 14 zł. Rozwiązuje kupę problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Jeżeli jest serwisowana zgodnie z zaleceniami, odwdzięczy się długą i bezawaryjną eksploatacją.
5,0
Układ jezdny
Nie ma się do czego przyczepić. Z tyłu prosta konstrukcja zawieszenia, bez systemu wielo - wahaczowego więc koszt naprawy będzie niższy.
Komfort
4,0
Widoczność
To duży samochód, przydatne są czujniki odległości.
5,0
Ergonomia
Intuicyjna obsługa po około 30 min. od pierwszego wejścia do samochodu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Można "wyciągnąć nogi".
4,0
Wyciszenie
Troszkę przydałoby się dopracować, szczególnie jeżeli chodzi o tylne nadkola. Z drugiej strony nie ma co się dziwić auto ma prawie 300 tys. km.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód najwięcej pali przy ostrych przyspieszaniach. Utrzymując stałą prędkość, nawet ok. 140 km/h można uzyskać spalanie na poziomie 11l gazu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przypadłości tego samochodu to cewki zapłonowe, gubiona masa silnika i sondy lambda. U mnie na gazie działają zbyt wolno. Nie umiem z tym sobie poradzić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 200KM 147kW
[l/100km]