Świetne auto. Pomimo że ma 21 lat jeździ jak nowe. Są pewne niedociągnięcia jeśli chodzi o wykonanie wnętrza. Ale za to mechanika jest na najwyższym poziomie jakości. Także konstrukcyjnie Maxima a32 jest samochodem praktycznie doskonałym jeśli chodzi o trwałość i serwisowanie. Z przodu mcpherson, z tyłu jedno z najbardziej wytrzymałych zawieszeń czyli belka Scotta Russela. Silnik jest modułowa jednostką wyposażoną w łańcuch rozrządu , cewki pojedyncze oraz brak hydraulicznych regulatorów zaworów. To sprawia ze o ile nie mamy LPG ,to do silnika nie zaglądamy przez pół miliona km .
Wrażenia
5,0
Silnik
Pancerna jednostka , świetnie wykonana i przemyślana. Takich silników już nie ma .
4,0
Skrzynia biegów
To jest najsłabsza strona maximy- ale z drugiej strony 20 lat temu były właśnie takie ospałe automaty.
4,0
Układ jezdny
Miałem Primerę p11 i moim zdaniem lepiej trzymałą się na zakrętach. Ale za to komfort to w Maximie jest dużo lepszy.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Szczególnie jazdę umila System audio Bose w którym każdy głośnik ma swój wzmacniacz.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo pali. Jak na 3.0 w automacie przystało.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik spalania stukowego. Ale to typowa usterka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 QX 193KM 142kW
[l/100km]