silnik sześcogarnkowy cyka świetnie. Po kilku miesiącach jazdy wydaje się, że kupiłem auto z autentycznym przebiegiem, o czym może swiadczyć również idealnie zmieniająca przełożenia automatyczna skrzynia biegów.
5,0
Skrzynia biegów
j.w.
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
troszkę wychyla się na zakrętach, no i wtedy tyłek ucieka ze skórzanej tapicerki siedzień
4,0
Ergonomia
brak miejsca na napoje dla pasażerów jadących z tyłu. Otwieranie tylnej klapy w drzwiach kierowcy - to jest to do czego raczej sie nie przyzwyczaję. Pozostałe funkcje w normie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik idealny dla kierowcy. Tył raczej gorzej - trzeba pomanewrować nawiewami i też będą zadowoleni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
za dużo miejsca z przodu i ztyłu też
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
12 litrów zje przy spokojnej jeździe. Ten kto mówi że mniej to chyba część trasy pcha auto.
5,0
Stosunek jakość/cena
jak na ten rocznik to świetnie. Sprzedałem c-klase i dwa auta kupiłem. Jestem zadowolony.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie ok. (tylko ok 10 000km zrobiłem)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 QX 193KM 142kW
[l/100km]