Jak na 2,0 to rewelacja. Może nie jest stworzony do sprintu, ale jest za to bardzo elastyczny. Na 5 biegu jedzie już od 1500 obr.
5,0
Skrzynia biegów
Manual i wszystko ok, poprostu MADE IN JAPAN.
5,0
Układ jezdny
Przyklejony do drogi. Najlepiej widać co potrafi na śliskim. Dobre opony zimowe i smiga po lodzie 120-130. Nie wiem, ale ja go nie potrafię wyprowadzić z równowagi.
Komfort
3,0
Widoczność
Jak jest duży, to i gorzej zobaczyć gdzie się kończy.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima ok, zimą mogło by być troszkę cieplej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bajka, czasem to się wysiadać nie chce.
5,0
Wyciszenie
Wszyscy mnie słyszą poza mną samym.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taką masę i moją ciężką nogę to ok. 13-14 l gazu, jazda prawie za darmo. Seicento 1.1 paliło mi 9 l. Co dziwne nie ma dużej różnicy przy szybkiej jeździe, ona to chyba poprostu lubi. Koszt części, zależy gdzie jak wiesz gdzie kupić to tanie, jak nie to cię poprostu obedrą z wszystkiej kasy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto dołożyć do zadbanego egzempaża.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest bardzo dobrze, klocki, olej i tyle. Amorki wymiana przy 200 tys, wahacze przód 220 tyś.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 QX 140KM 103kW
[l/100km]