Super silnik, niesamowicie dynamiczny na niskich obrotach lecz nie wpadający w zadyszkę na wysokich. Cichy i bardzo elastyczny, świetnie współpracuje z instalacją gazową.
5,0
Skrzynia biegów
Mam manual co jest dosyć rzadkie w tym modelu.Krotki skok lewarka, bardzo precyzyjna. Odpowiednio dobrane przełożenia.
1 bieg 60km/h
2 bieg 110km/h
3 bieg 160km/h
4,0
Układ jezdny
Auto przy szybkich łukach jest najpierw lekko podsterowne a pozniej nadsterowne ale to przy granicy przyczepności. Słaby promień skrętu. Ogólnie zawieszenie dosyc miękkie jak przystało na limuzynę, świetnie wbiera Warszawskie dziury.
Komfort
4,0
Widoczność
W porządku, aczkolwiek do tyłu trochę ciężej, wiadomo jak to w limuzynach. Mam zamontowaną seryjną lotkę na klapie więc wiem gdzie się kończy :)
5,0
Ergonomia
Bez zastrzerzeń, lubię włącznik świateł w dzwigience kierunkowskazów. Czemu w europie tego nie wprowadzili?
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Było by doskonale gdybym miał klimę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby komfortowo
5 osób juz mniej ale nadal znośnie
Jak na limuzynę trochę za mało przestrzeni nad głową ale to w końcu japończyk a ja mam 188cm wzrostu.
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj to auto zaskoczyło mnie najbardziej pozytywnie. Mam zwykły gaz za 2000zł i nie czuć różnicy mocy między gazem a benzyną. W Warszawie przy spokojnej jezdzie zamykam sie w 15 litrach gazu, przy cisnięciu non stop pozera 30l gazu. Na trasie Warszawa-Ryki z przyczepką bagażową i na tempomacie 120km/h pozarł 12l gazu.
Wyniki te jak na 17 letnie auto i 3.0l silnik uważam za wręcz rewelacyjne. Wszystko zależy od nogi kierowcy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto za 2000zł więc za te pieniądze nie można kupić nic lepszego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie padł alarm, tzn sam się załącza i wyje więc nie moge amykac auta z pilota.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC i oby tak dalej
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i 170KM 125kW
[l/100km]