Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Leaf II Hatchback

Marek, 2 lata temu
Silnik Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 26 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan Leaf II Hatchback Elektryczny 40kWh 150KM 110kW 2017-2022 - Oceń swoje auto
4,43
8% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Cena super, Zasięg mały ale 270 km przy przepisowej jeździe w trasie jest realne. Oczywiście latem. Zimą 200 km bez problemu. Obecnie kupiłbym elektryka z większym zasięgiem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Problemy z zawieszeniem.
4,0
Całokształt
Słaby zasięg 270 km, marny serwis.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobre przyspieszenie, z gazem na śliskim trzeba uważać.
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Strzały w zawieszeniu przy skręcaniu. Usterka usunięta w ASO
5,0
Karoseria
Ok
Komfort
4,0
Widoczność
Szerokie słupki.
4,0
Ergonomia
Ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa i chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z własną fotowoltaniką jeździ się za darmo. Dla ciekawych, zużycie energii 15,6 kWh. Ładuję wyłącznie z gniazdka 220.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena 110 000 zł. Moim zdaniem jest ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z zawieszeniem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problemy z zawieszeniem.

Zużycie prądu dla silnika Elektryczny 40kWh 150KM 110kW

Średni zasięg
233 km
Średni maksymalny zasięg
230 km
Średni minimalny zasięg
200 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
270 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
8,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
4,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
1,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Leaf II Hatchback