Układ elektryczny
: Zasięg dochodzący do 300 km w mieście i brak kłopotów (w końcu) ze znalezieniem stacji ładowania na mieście
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Poprzednia generacja zużywała mniej prądu - był lżejszy i mniej elektroniki na pokładzie.
5,0
Całokształt
Wszystko co najlepsze w nowoczesnym elektryku
Wrażenia
5,0
Silnik
Co tu dużo mówić - moc, moment, brak turbodziury
5,0
Skrzynia biegów
Brak skrzyni
5,0
Układ jezdny
wyważony i przyjemny w prowadzeniu. Odrobinę twardy - trzeba się przyzwyczaić
5,0
Karoseria
nowoczesna linia, od razu każdy wie że to elektryk
Komfort
5,0
Widoczność
dobra widoczność plus mnóstwo systemów bezpieczeństwa
5,0
Ergonomia
Funkcjonalne wnętrze, przestronne, wszystko do opanowania po krótkim przeszkoleniu. Plus za E-Pedal - nie używa się już wcale hamulca
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima, pompa ciepła - nie chcę się nic więcej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak Golf - wygodnie i przestronnie
5,0
Wyciszenie
tylko szum opon i miła cisza we wnętrzu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
"Spala" ok 15 KW/100 km dla osoby wyuczonej jazdy elektrykiem. Brak praktycznie innych kosztów
5,0
Stosunek jakość/cena
Leaf ma dobrze dobraną siatkę cen - za duży samochód rozsądne pieniądze. Oczywiście mogłoby być taniej ale to jest przyszłość - płaci się za bycie pierwszym.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Zużycie prądu dla silnika Elektryczny 40kWh 150KM 110kW
Średni zasięg
220km
Średni maksymalny zasięg
270km
Średni minimalny zasięg
160km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
230km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
21,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
8,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania