Zawieszenie
: Bardzo fajne zawieszenie razem z silnikiem i skrzynią to się płynie a nie jedzie .
Zasięg mogłem tylko podać do 30 km więć napisałem 1/10 dodajcie zero na końcu i będzie ok
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: zszedł po pół roku częściowo lakier z znaczka nissan
5,0
Całokształt
Witam lefem jeżdze w Norwegi od półtora roku i jak do tej pory jestem bardzo zadowolony. Fajne ma zawieszenie , przyspieszenie jest bardzo płynne co prawda niemam porównania z innymi automatami. No i ta oszczędność 23 kilowaty bateri wystarczy na 100-150 km normalnej jazdy dużo górek i do 100km/h więc średnio 18,4 kw na 100 km . Auto ma 1,5 ton i trzyma isę fajnie drogi .
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak do tej pory silnik bez żażótów pali od kopa haha
5,0
Skrzynia biegów
płunna skrzynia a raczej płynny jej brak
5,0
Układ jezdny
Ato na miasto fajny promień skrętu a jak nie wystarczy są kamery można skorygować .
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niby nie dóży ale miejsca wystarcy na wszystko przypominam auto niejskie zakupy wuzek i 5 ludzi.
3,0
Wyciszenie
W sumie przeciętne wrażenia z wyciszenia leafa mogą wynikać z tego że silnik nie wydaje prawie dzwięków prędzej słychać opony. Ciężko jest tez w tunelach w nich słychać dokładnie że wyciszenie powinno być lepiej dopracowane.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
32000 teraz po 20000 przegląd i brak innych kosztów
5,0
Stosunek jakość/cena
W Norwegi taniej niż w Polsce no i oprócz oszczędności na paliwie oszczędzam na bramkach wjazdowych do miasta lub niekiedy tunelu /mostu , a w polsce nie skusił bym sie bo jakość jest fajna ale cena za wysoka