Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Juke II Crossover

Krzysiek, 2 lata temu
Silnik 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Nissan Juke II Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW 2019-2020 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Karoseria
5,0
Całokształt
Skusił mnie wygląd oraz wyposażenie. W rodzinie wcześniej były już Nissany więc wiedziałem, że raczej będzie to dobry samochód i nie pomyliłem się. Ogólnie dobrze zrobiony choć nie jest pozbawiony wad. Kupiłbym go ponowie bo oferuje dość dużo za w miarę nieduże pieniądze. Jak na razie nie miałem przypadków mniejszych czy większych awarii. Kilka drobiazgów jednak denerwuje - brak uszczelki ochraniającej progi przez co się brudzą, brak polskiego menu - trochę to nielogiczne bo w multimediach polski jest, brak nawiewu powietrza na tylne siedzenia, brak automatycznego zamykania okien w tylnych drzwiach (w małych autach to niestety standard Nissana), brak podłokietnika na tylnym siedzeniu, czasem coś skrzypnie przy tylnych siedzeniach, brak większej liczby haczyków oraz zapalniczki w bagażniku, światło cofania oraz kierunkowskazy nie są w technologii led, brak regulacji odcinka lędźwiowego fotela kierowcy mimo tego fotele są bardzo wygodne. Wnętrze Juke wykonane jest z dobrych jakościowo plastików prócz boczków drzwi i dolnych części deski rozdzielczej, gdzie są one twarde. Niestety jest mało schowków - 4 pojemne kieszenie w każdych drzwiach, schowek po stronie pasażera oraz w podłokietkinu, 2 miejsca na kubki i półka na telefon i to wszystko. Bardzo zadziwił mnie brak podstopnicy. Na plus jednak duża ilość miejsca w środku na przodzie i co może najdziwniejsze z tyłu też jest dużo miejsca, nawet nogi w miarę wygodnie można trzymać, miejsca nad głową jak dla mnie wystarczająco (180 cm). Jezeli chodzi o silnik to ja jestem w miarę zadowolony, do 110 - 120 nie ma się co czepiać. Powyżej jest trochę gorzej, brakuje troche tego czwartego cylindra. W Juke zawalidrogą nie będziesz, spokojnie można wyprzedzać bez stresu. Jeżeli chodzi o sam silnik to na początku jak jest zimny to trochę czuć wibracje. Po rozgrzaniu pracuje kulturalnie, nie szarpie, rzadko czuć wibracje. Mniej niż 11 sekund do prędkości sto km to nie jest zły wynik, oczywiście to nie rakieta ale fajnie jeździ. Na plus tryby jazdy i o ile eko trochę zamula, zazwyczaj jeźdżę na standard ale jak chcę trochę szybciej pojeździć to włączam sport i serio daje fajne odczucie. Wyciszenie mozna powiedzieć standard, w mieście super, poza miastem jest trochę głośniej ale komfort zachowany. Skrzynia biegów na plus choć jest ona dla spokojnych osób, w automacie nie poszalejesz. Biegi zmienia sprawnie, bez jakiś mocnych szarpnięć choć czasem coś tam można wyczuć. Uważam, że dwusprzęgłówka jest dużo lepsza niż skrzynie bezstopniowe ecvt czy xtronic.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak to niektórzy określają karton mleka czy silnik od kosiarki całkiem nieźle radzi sobie w Juke. Jedyna szkoda, że w momencie zakupu nie bylło wyboru silnika i byl tylko jeden. Teraz przynajmniej dorzucili mocniejszą hybrydę.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi zmieniane są sprawnie, raczej nie szarpnie. Mam tylko uwagę do biegu wstecznego. Ma się odczucie jakby brakowało mu trochę mocy albo trzeba mocniej wcisnąć pedał. Nie mam większych uwag
4,0
Układ jezdny
W miarę komfortowy choć z felgami 19'' może być trochę twardziej. jak zmieniam na zimówki i tam mam 17'' to czuć różnicę
5,0
Karoseria
Byłem zdziwiony trwałością lakieru. Po 2 latach praktycznie nie ma odprysków, są zarysowania i odryski na plastiku ale lakier daje radę co obecnie naprawdę trzeba ocenić na duży plus
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest to lider w kwestii widoczności bo są dość masywne słupki i mała tylna szyba ale serio nie jest źle. Na plus dostępność kamer i czujników, systemów wykrywania pieszych, ruchu poprzecznego bardzo to ułatwia sprawę
5,0
Ergonomia
Nie miałem większych problemów z ogarnięciem wnętrza. Większością rzeczy możemy sterować z kierownicy. Klimatyzacja ma panel manualny więc duży plus, przy klimie przyciski do grzania siedzeń. Wszystko w miarę logicznie rozplanowane
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mocny choć dość głośny nadmuch
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu ale też z tyłu. Spokojnie 2 dorosłe osoby mogą tam jechać i nie będą narzekały.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie można określić jako standardowe. W mieście spoko, poza miastem jest ok, hałas nie przeszkadza. Trochę szumi od drzwi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
według mnie bardzo dobra relacja miedzy jakością a ceną.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie miałem drobnych awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem większych awarii

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 DIG-T 117KM 86kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Juke II Crossover 1.0 DIG-T 117KM 86kW
Średni koszt przejechania 100 km
14,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Juke II Crossover