Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Juke I SUV

Blackfish, 10 lat temu
Silnik 1.5 dCi 110KM 81kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Juke I SUV 1.5 dCi 110KM 81kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
3,46
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Auto się podoba, ludzie się oglądają
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : hałas, hałas i brak mocy
Zawieszenie : Głośne i twarde
Inne : Wnętrze, plastik fantastic
3,0
Całokształt
Za auto za 90 tys zł oczekujemy przynajmniej lepszego silnika, cichego silnika, i wyciszonego wnętrza.
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo krótka 1,2, silnik pracuje jak traktor. Dźwięk dostaje się do wnętrza. O otwarciu szyb lepiej zapomnieć. Silnik kompletnie nie ciągnie z dołu, wyprzedzanie na trasie to redukcja z 6 na 4, obroty 3,5-4 tys, hałas na potęgę i może się uda.
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie skoki dźwigni, 6 biegów, dzięki temu redukujemy hałas powyżej 110 km/h, oczywiście również zużycie paliwa.
3,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy dobry, precyzyjny. Zawieszenie głośne, twardo zestrojone. Hałas zawieszenia spory nawet na łagodnych hopkach.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność w takich autach do przodu i na bok jest dobra. Do tyłu przez przyciemnianą szybę widać co nie co, ale kamera włączająca się przy wstecznym biegu pomaga.
3,0
Ergonomia
Boczki przy drzwiach - górna listwa za wysoko, dolna za nisko, punkt mocowania pasa bezpieczeństwa dla osób do 160cm, ciężko sięgnąć przy maksymalnym położeniu. Brak podłokietnika, brak otwieranej kanapy z otworem na narty. Bagażnik jest symboliczny, wystarcza na 2 walizki o wymiarach 50x25x45 czyli małe samolotowe. Trochę poprawia efekr drugi poziom bagażnika. Klamka drzwi tylnych umieszczona jest za wysoko. Otwierając drzwi przednia a później tylne człowiek się gubi. Hands free- działa prawidłowo jak w każdym takim systemie, wygodne są fotele z przodu (skóra), podgrzewanie fotela szybkie i efektywne, komputer w centralnej konsoli za nisko, wygląda jak zabawka dla dziecka. Do pracy klimatyzacji super, jako komputer auta do kitu bo niewidoczny.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa szybko i efektywnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedynie bagażnik to ... torba na zakupy.
1,0
Wyciszenie
Albo słychać silnik (na luzie, na zimno, do 2 tys obr) albo wodę w nadkolach tylnych, albo szum od ulicy przez drzwi. Do wyboru. Pomimo takich hałasów, zestaw głośnomówiący dobrze radzi sobie podczas rozmów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Dzięki 6 biegom, auto oszczędne, opony 17" podnoszą cenę opon przy wymianie. Tryb eco w komputerze pomaga utrzymać auto w ryzach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Juke I SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Juke I SUV