z dobrymi oponami w zimie nawet na śniegu ESP i ABS bez zarzutu. Nie chcąc nie wyleci się z trasy. W lecie też się dobrze trzyma. Tryb sportowy oprócz zużycia paliwa jest po prostu SUPER. Zrywa się jak na turbinie.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik dobry. Tryby jazdy więcej niż OK.
4,0
Skrzynia biegów
Normalna bez problemów
4,0
Układ jezdny
Na razie OK
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu bardzo OK, z tyłu daje się radę.
4,0
Ergonomia
Siedzenia w porządku. Co do wskaźników szczególnie tych z NDS to w okularach przeciwsłonecznych nie widać wyświetlanych wskazań (godzina, tryby, radio. Reszta funkcjonalna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie szybko się nagrzewa i odparowuje szyby. Latem zobaczymy. Brakuje podgrzewanych lusterek w wersji accenta.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma dużo luzu po bokach. Jak nie ma pasażera z tyłu to też fajnie.Z fotelikiem i dzieckiem z tyłu można przeżyć. Bagażnik mały ale duża walizka samolotowa i mały kuferek wchodzą bez problemów. Schowek pod bagażnikiem duży, wszystko niezbędne się tam zmieści.
3,0
Wyciszenie
Przy wysokich obrotach trochę za głośny. gdyby nie radio głośniejsze przy szybszej jeździe to byłoby kiepsko.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżąc poprzednio na dieslu trochę się nie moge przyzwyczaić do spalania. Oczywiście jest większe niż podane fabryczne. Przy jeździe powyżej 130 wynosi 7.8 L. Poniżej 100 6.4 L. Na tych samych trasach volvo spalało 5.2 L i to nie oszczędzając na prędkości.
4,0
Stosunek jakość/cena
trochę za drogi. ale za nowości się płaci. Przy zakupie trzeba doliczyć autoalarm i ubezpieczenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nie piszczy, nie skrzypi. Co do poprzednich opinii to wycieraczki można podnieść do połowy szyby. Tylko poczytajcie instrukcję - po wyłączeniu silnika do 30 sek. nacisnąć drążek wycieraczek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6i 117KM 86kW
[l/100km]