Inne
: tablice rejestracyjne wpadają w drgania i bardzo irytujace dzwięki podczas jazdy. Dodatkowo stuki spod maski dochodzące ze słabo doktęconych uchwytów
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Jest dobrze, ale mogłoby być lepiej, w szczególnosci gdy mówimy o widoku przez tylnią szybę
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mogłoby być lepiej, w szczególności z tyłu - osoby o wzroście powyzej 175 nie posiedza..
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Relacja mocy do spalania jest rozsadna. Przy agresywnej jezdzie w trybie Sport po zresetowaniu licznika komputer pokazal srednie spalanie na poziomie 14 l/100km. Realne spalanie to 9.7 l /100km przy codziennej trasie 50km z czego 40km autostrada (predkosc ok. 120km/h) a 10 km miasto (predkosc ok. 50km/h + liczne postoje na światłach).
Niestety za wygode (moc to prawie 200 konii, napęd 4x4 oraz automat) trzeba płacić. Samochód rekompensuje wysokie koszty użytkowanie wygodą i cudownym brzmieniem wydobywającym się spod maski. A mina wymijanych kierowców BMW - bezcenna...
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 DIG-T 190KM 140kW
[l/100km]