Przeniesienie napędu
: Trzymanie się szosy w każdych warunkach.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetne przyspieszenia . 190 kM , cicha praca na postoju , prawie nie słyszalna .
5,0
Skrzynia biegów
automatyczna CVT Wygoda w korkach i mieście . A i na drodze przy wyprzedaniu radzi sobie całkiem ,całkiem .
5,0
Układ jezdny
Napęd 4x4 Moment obrotowy przenoszony w dowolnych proporcjach na każde koło z osobna ( a nie na całą oś jak w większości pojazdów ) w zależności od warunków jazdy. Niczym w sportowym wozie .
Komfort
5,0
Widoczność
Kamera cofania
5,0
Ergonomia
Wygodne siedzenia przednie. Wysoko się siedzi i dobrze widać drogę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
automatyczna. Radzi sobie dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla dwojga osób pełen komfort. Pozostała trójka też wytrzyma bez nadmiernego rozpychania się .W końcu to nie limuzyna dla statecznych kierowców .
4,0
Wyciszenie
Na postoju nie słychać silnika , W czasie jazdy trochę słychać ale to miły dla ucha gwizd turbosprężarki !
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No koniki trzeba napoić. Coś za coś. Delikatnie i to bardzo naciskając pedał gazu pali ok 8 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest tani ale przy takim wyposażeniu i silniku inne kosztują jeszcze więcej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Występujące na dziurawej drodze trzaski w rejonie szyby usunięte przez serwis.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 DIG-T 190KM 140kW
[l/100km]