Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan GT-R Coupe Facelifting

Kirdan, 7 lat temu
Silnik 3.8 550KM 405kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Nissan GT-R Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW 2011-2013 - Oceń swoje auto
4,62
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Potężna moc i niesamowite przyśpieszenie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Spryskanie szyb przy niskiej prędkości powoduje zachodzenie wody na boczną szybę i zstawia smugi utrudniające widoczność. Denerwujące szczególnie w zimę.
Inne : Przy włączeniu wstecznego obraz z kamery przez chwilę pokazuje ciemny pas na 2/3 ekranu. Znika po kilku sekundach.
5,0
Całokształt
Najlepszy wybór auta super-sportowego w swojej klasie cenowej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezawaryjny, pewny start w każdych warunkach. Potężna moc poparta ogromnym momentem obrotowym. Świetne brzmienie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów lubi przeciągać zmianę kiedy jest zimna. Budzi się do życia dopiero po osiągnięciu około 30 stopni, za to kiedy jest rozgrzana pokazuje co potrafi. Czasami wydaje metaliczne dźwięki ale jesteśmy o tym informowani w chwili zakupu samochodu.
5,0
Układ jezdny
Auto trzyma się drogi jak przyklejone, zakręty pokonuje precyzyjnie, zgodnie z oczekiwaniem kierowcy. Zawodowcy mogą nieco narzekać na systemy które można jedynie znieczulić ale nie całkowicie wyłączyć. Amatorom pozwalają na znacznie większą tolerancję błędów.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest bardzo dobra, słupki nie przeszkadzają, lusterka są duże i pozwalają się ustawić tak aby widzieć wszystko wokoło. Lusterko wsteczne również duże.
4,0
Ergonomia
Duża ilość przycisków na konsoli głównej może z początku wprawiać w zakłopotanie ale po obyciu się pozwala na bezproblemowe sterowanie. Niefortunnie moim zdaniem umieszczone włączniki ogrzewania fotela, sprawiają że często zapominamy je wyłączyć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja elektroniczna dwustrefowa wywiązuje się ze swojej roli zgodnie z oczekiwaniem co nie powinno dziwić. Nawiewy dają możliwość dowolnego ustawienia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy i pasażera bardzo rozległa. Dwa miejsca z tyłu nie nadają się jednak do przewozu osób na dłuższych dystansach. Należy traktować je jako możliwość krótkiej podwózki a jeszcze bardziej jako miejsce na siatki z zakupami gdy nie chcemy otwierać bagażnika.
4,0
Wyciszenie
Daję ocenę "dobrze" ponieważ jest to auto stricte sportowe i należy spodziewać się tego że w środku nie będzie cichutko jak w wysokiej klasy limuzynie. Słyszymy szum opon, pracę silnika, okazyjne metaliczne dźwięki skrzyni biegów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania samochodu są wysokie, nie ma co się oszukiwać. Do najmniej przyjemnych należą wymiany klocków i tarcz hamulcowych, przekraczają bowiem kwotę 20kPLN. Jeśli chodzi o zwykłe przeglądy okresowe nie ma tragedii, ceny jak dla aut klasy wyższej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód zdecydowanie wart swojej ceny, magiczne osiągi dostępne w kwocie mniejszej niż 500kPLN pozwalają poczuć moc godną najmocniejszych samochodów za wielokrotność tej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W przeciągu 4 lat użytkowania samochodu żadnych poważnych usterek. Najgorsze co się przytrafiło to wyciągnięta linka otwierania drzwi przez którą czasem trzeba było szarpnąć klamką. Naprawiona bezkosztowo przy okazji przeglądu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Całkowity brak poważnych usterek jak do tej pory, nic nie wskazuje również aby miały się one pojawić w najbliższej przyszłości.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.8 550KM 405kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
18,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
30,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan GT-R Coupe Facelifting